Om livet som nybliven mamma. Om kolik, babyblues å just det.. det fina också såklart! URL:
http://babybloggaren.blogspot.com Atom/RSS:
Atom/RSS Bloggen startade:
december, 2008 Ort:
Norrköping Proffs/privat:
Privat
"Jo tack. Det går. Ibland bra, ibland mindre bra. Framför allt går det undan. Jag har ju hela tiden känt att det är skönt att den här första tiden går fort. Men i går när jag fick premiärhandla kalsonger till största grabben tyckte jag nog att det gått ..."
"Ibland blir man bara dödligt sugen på saker. Som efter Ws förlossning. När vi skulle hem. Sushi. Jag skulle bara ha sushi. Kroppen riktigt skrek efter omega3. Fet fisk. Ge mig! Så vi tog svängen förbi sushihaket på vägen hem. Jag satt i bilen. Mannen ..."