Beskrivning:
Hej!
Mitt namn är Josef Wijk och jag är frisör.
Jag gick frisörprogrammet på nobelgymnasiet i Karlstad och tog min student våren 2006, avklarade gesäll provet 2008.
Jag har jobbat både i Karlskrona, Karlstad och Karlskoga.
Idag jobbar jag på salong RABIRABI på humlegårdsgatan 31 i Stockholm.
//Josef
Ålder:
39 E-post:
josef@rabirabi.se Ort:
Östermalm
Bloggen kommer att presentera vad jag gjort tidigare i min karriär, min vardag på RABIRABI-the experience, samt att ge tips om hårvård, styling och trender.
En del utvalda frågor besvaras i form av inlägg som kallas för "Josef svarar". De frågor som väljs ut att läggas upp som inlägg är frågor som jag anser kan beröra flera människor. Tveka inte att skriva till mig, jag svarar på alla frågor som är anständiga och som har med hår att göra.
//Josef
URL:
http://josefwijk.blogg.se Atom/RSS:
Atom/RSS Bloggen startade:
januari, 2009 Ort:
Östermalm Proffs/privat:
Privat
"Nu kära kunder har vi efter lite krångel äntligen fått hem material till att kunna färga både ögon fransar och bryn samt att forma dem. Kom ihåg att välskötta ögonbryn ger en mycket klarare blick och ett renare ansikte, samt att färgade ögon fransar gör ..."
"Som man upptäcker varje år så här när vi trillar in på höst perioden så har folk väldigt tort hår. Många glömmer at använda sin inpackning under sommaren eller har varit i mycket sol eller utomlands utan solkskydd. Så nu under hösten är det extra ..."
"Nu kommer höstens fuktiga och regniga dagar allt närmare. Iom det kommer också alla höstproblem, så som frissigt hår och bångstyriga lockar som gör sem dem själva vill. Den största faktorn till detta problem är ett tort och slitet hår. Saknar håret fukt ..."