"Tänker ibland att jag kanske ska skriva igen. Något som jag inte gjort på evigheter. Det är så länge sedan att jag inte riktigt ens vet vad jag ska skriva... I november blir Isac storebror . Det känns både som en enorm utmaning, till det positiva ..."
"Egentid . Det är något som är mer sällsynt än vanligt. På veckorna jobbar jag. K jobbar också en del både helger & vardagar. Ikväll är en kväll då jag njuter av att vara ensam hemma, eller ja, Isac är hemma. Men han sover sedan någon timma tillbaka. Jag ..."
"Häromdagen kom det snö. Idag har det snöat mer eller mindre hela dagen. Ljust och fint blir det ju, men alla kläder som ska på tar ju sån tid. Lager på lager på lager! Till helgen åker vi till pappa. Har inte träffat honom på flera månader, han skulle ..."