Emelie Liljeberg 20 år från Sthlm. Följ min blogg så mår du lite bättre! URL:
http://www.finest.se/emsii Atom/RSS:
Atom/RSS Bloggen startade:
januari, 2008 Ort:
Rönninge Proffs/privat:
Privat
"Jag blir så arg när jag går in på aftonbladet ibland allså.. Jag fattar mig inte på den här världen? Vi är alla likadana människor. Killar har snopp och tjejer har helt enkelt F'tta. Är de inte meningen att vi ska ta hand om varandra och stötta varandra ..."
"Asså fattar du de då? Fatta att sitta på en buss och sne kommer en idiot fram och klipper av håret på dig? Jag skulle seriöst slå sönder honom.. Ingen får röra mitt hår längre, inte ens frisören typ, om de inte är ett jätte måste. Men vad skulle du ..."
"Ni vet ju att de är mycket prat om astrid lindgrens barnsjukhus på nyheterna varje dag. Om den där läkaren som påståts har dödat en nyfödd bebis! Jag måste ju då säga att jag vet inte vad man ska tro? Jag har ialla fall tappat förtroendet för detta ..."