Bloggportalen.se - Svensk bloggportal - Din guide till den svenska bloggvärlden
Registrera din blogg!
 
  • START
  • OM
  • SÖK
  • GEOGRAFISKT
  • PRESENTERA BLOGG
  • Loggain LOGIN
  • Pinga bloggportalen.se PINGA

Politik, miljö och lite resultat:-)

Publiceras av

Mats Andersson

Visa original
Beskrivning: Jag är en egenföretagare inom projektledning som bloggar både privat och i tjänsten.

Ort: Nåntuna

Se alla Mats Anderssons bloggar

[Välj som favorit!]

Politik, miljö och lite resultat:-)

Visa original

MatsRG the site of the net

Politik, miljö och lite resultat:-)
URL: http://matsrg.blogspot.com
Atom/RSS: Atom/RSS
Bloggen startade: januari, 2002
Ort: Nåntuna
Proffs/privat: Privat
Kategori(er):
Miljö > Aktuella evenemang
Miljö > Allmänt och övrigt
Miljö > Friluftsliv
Miljö > Politik
Politik och samhälle > Allmänt och övrigt
Politik och samhälle > EU
Politik och samhälle > Miljöpartiet
Sport och fritid > Allmänt och övrigt

[Anmäl presentationen som olämplig]

Nypublicerade inlägg från denna blogg

Solel under 2012

URL: http://matsrg.blogspot.com/2013/01/solel-under-2012.html
BLOGG: Politik, miljö och lite resultat:-) - avMats Andersson
PUBLICERAT: 2013-01-01 14:23
"I dag är det nyårsdagen 2013 och 2012 har passerat. I dag är det mulet och all snö verkar smälta bort. Kanske att det till och med kan bli så att solen tittar fram så att lite el kan produceras de närmaste dagarna. Under 2012 producerade mina solceller ..."

Goddag yxskaft

URL: http://matsrg.blogspot.com/2012/06/goddag-yxskaft.html
BLOGG: Politik, miljö och lite resultat:-) - avMats Andersson
PUBLICERAT: 2012-06-11 20:43
"Jag har börjat planera för framtiden och på hur försörjningen av yxskaft skall kunna ordnas. Förr i tiden så planerade man långsiktigt och lät de finaste rakaste tallarna stå kvar för att antingen bli fint timmer till stugan eller också så ville man ha ..."

Vinter med snödjup 1,0

URL: http://matsrg.blogspot.com/2012/01/vinter-med-snodjup-10.html
BLOGG: Politik, miljö och lite resultat:-) - avMats Andersson
PUBLICERAT: 2012-01-20 15:58
"Nu är det vinter här hemma och snön ligger djup med 1 cm i skog och kanske 1,5 cm på öppna platser. Det är inte mycket jämfört med samma tid förra året. Då hade vi säkert 50 cm i skogen och skidor var den vanligaste träningsformen. Så är det inte nu ..."


© BLOGGPORTALEN.SE 2026   Om cookies
Powered by Cure Media - Influencer Marketing
 
Sponsored by Bentara - Förlovningsringar