Bloggportalen.se - Svensk bloggportal - Din guide till den svenska bloggvärlden
Registrera din blogg!
 
  • START
  • OM
  • SÖK
  • GEOGRAFISKT
  • PRESENTERA BLOGG
  • Loggain LOGIN
  • Pinga bloggportalen.se PINGA

I västerled

Publiceras av

Jenny

Beskrivning: Bosatt i USA sedan 12år, för tillfället i Charlotte, North Carolina. Är en "not so desperate housewife" hemma med en prinsessa, två lillprinsar, massor av projekt och en aldrig sinande ström av tankar och reflektioner

[Välj som favorit!]

I västerled

Livet i västerled; Inte bara desperate housewife

Reflektioner över livet i västerled: Livet som utlandssvensk, småbarnsmamma, Marthaist och obotlig matporrare -bland annat.
URL: http://ivasterled.blogspot.com
Atom/RSS: Atom/RSS
Bloggen startade: januari, 2002
Proffs/privat: Privat
Kategori(er):
Föräldraskap och barn > Allmänt och övrigt
Föräldraskap och barn > Mammabloggar
Svenskar boende i utlandet > I Nordamerika
Vardagsbetraktelser > Ålder 31-35
Vardagsbetraktelser > Ålder 36-40

[Anmäl presentationen som olämplig]

Nypublicerade inlägg från denna blogg

Alla kungens män

URL: http://ivasterled.blogspot.com/2013/03/alla-kungens-man.html
BLOGG: I västerled - avJenny
PUBLICERAT: 2013-03-12 18:08
"Mamma har liten samhällskunskapslektion med dottern, så där helt appropå ingenting, Mamma: Så Mathilda, du vet att vi har en kung i Sverige, eller hur? Loppan: Japp. Sverige är en monarki. Mamma *stolt*: Ja, just det, jättebra. Och motsatsen till ..."

Nu var det där med skäggen igen

URL: http://ivasterled.blogspot.com/2013/02/nu-var-det-dar-med-skaggen-igen.html
BLOGG: I västerled - avJenny
PUBLICERAT: 2013-02-22 02:51
"Nu är de här igen. Terrorister-wannabees, eller kanske rentav terrorister bara. Med sina skägg. Särskilt han i mitten Och inte vilka skägg som helst. Skägg som ser konstigt påklistrade ut. Glesa och konstiga. Förlåt, alla talibaner/al-Quida/alla andra ..."

Food.inc

URL: http://ivasterled.blogspot.com/2013/02/foodinc.html
BLOGG: I västerled - avJenny
PUBLICERAT: 2013-02-19 17:36
"Idag ska vi vara lite alvarliga och pekpinneaktiga och prata mat. Jomen, det är viktigt. Äta bör man, annars dör man. Äter gör man, ändå dör man. Idag dessto tidigare och märkligt sjukare, än för kanske 50 år sedan. Alltså inte dör, det gör man nog på i ..."


© BLOGGPORTALEN.SE 2026   Om cookies
Powered by Cure Media - Influencer Marketing
 
Sponsored by Bentara - Förlovningsringar