"Äntligen semester! Jag firade in den i fredags tillsammans med Johanna. Vi åt middag på Jazzköket, ingen av oss hade ätit där förut så det kändes som ett bra val. God mat och ypperligt sällskap!<3 Igår var det födelsedagsfest för Carro som fyllde år ..."
"Jag kom in på det programmet jag vill läsa! :D och balkongen är äntligen besiktad så nu kan jag inreda den! Det enda jag saknar är sol och värme haha ..."
"Tiden sprang visst iväg! Vad har hänt sen sist? Joel kom hit och vi firade midsommar i våran sommarstuga med min släkt :) Sedan var vi hundvakt till Spike och passade på att bada honom hehe. På lördagen överraskade jag Joel med en natt på hotell! :D Var ..."