Beskrivning:
jag är en brud på 32 år som man skulle kunna säga är en korsning mellan nemi och xena (krigarprinsessan). mina vänner säger dessutom att jag är lik doris i hitta nemo. ni förstår ju då att en dag för mig aldrig är händelselös.. hahahaha!
jag har en dotter som heter tove (snart 12 år), är särbo till en conny och matte till diesel (en rottweiler).
just nu är jag en arbetssökande fritidspolitiker som älskar att umgås med familjen, vänner, blogga, makeup (MAKEUPSTORE) OCH ..capslock svamp-och bärplockning. titta gärna in hos mig och säg "hej!" välkommen!
det här är bloggen för dig som gillar nemi.. det finns väldigt många likheter mellan oss och det är mycket sällan något går som det ska -det händer alltid något utöver det normala.. jag älskar min familj och mina vänner, så var snäll med dem.. annars kommer xena.. eller nemi. hahaha!
jag är ingen modemänniska när det gäller kläder men jag älskar makeup -främst MAKEUPSTORE. slutligen: av princip använder jag inte stor bokstav efter punkt -alltid retar det någon.. ;) URL:
http://joafyi.blogg.se Atom/RSS:
Atom/RSS Bloggen startade:
januari, 2009 Ort:
Kramfors Proffs/privat:
Privat
"... hohoo pullor!var på facebook och pratade med bea och hon sa: söker du på "garn väv och inplock kramfors" så kommer det upp bilder på dig och din familj.WHAT?! jag kastade mig över google och sökte och sedan.. HAHAHAHAHAHA!HAR IAF ..capslock.. ommit fram ..."
"... hello pullor!sedan 9 oktober har jag:* slutat på dollar - tack ingela m.fl. för denna tid, det har varit jätte roligt!* börjat på en ny praktik på northside -din djurbutik i kramfor! (fd. jurassic zoo) på stationsgatan granne med optikern* fått 1 ..."
"... dagen började så bra idag.. känner att det är så mycket som håller på att lossna nu och så.. och så kommer det in en kund på life som säger att en nära väns mormor har gått bort.. somnat in..nu pratar vi om en färgstark och speciell liten dam som har ..."