en blogg som inte är så annorlundare än alla andra, men som ändå kan vara värd att läsa :-) URL:
http://www.nattstad.se/rebeccasvrd Atom/RSS:
Atom/RSS Bloggen startade:
april, 2009 Ort:
Västerås Proffs/privat:
Privat
"... när man på lördagskvällen krigar för att vara uppe länge så är det ju i hopp om att få sova länge på söndagsmorgonen, eller hur? men såklart så vaknar jag halv 11. jag får liksom sova huur länge jag vill, men vaknar då. helt sjukt. Men jag klagade inte, ..."
"... nåja, helt lost är han väl inte.. men man skulle kunna tro det! han är nämligen på fest och ville inte bjuda med mig, så jag har haft hemmakväll med mor min, mysigt det också :-) men eftersom han är på någon Sandras 18års fest så tycker jag iallafall ..."