Beskrivning:
Livsbejakande fru, (småbarns)mamma, matte, syster, dotter, vän... som älskar att vara utomhus, kramas, svettas av ansträngning och äta goda grejer!
livet blir inte roligare än man gör det! en (oftast) optimistisk syn på vardagen. vardagen med man, två barn och två katter, där träning, utomhusaktiviteter, film och god mat upptar mycket tid! URL:
http://snartvuxen.blogspot.com/ Atom/RSS:
Atom/RSS Bloggen startade:
augusti, 2006 Ort:
Sävja Proffs/privat:
Privat
"Fredag till söndag på egen hand, så mycket mys! Trots att Malmö visade sig ifrån sin allra gråaste och blåsigaste och duggiga sida och mina ben var tröga som sirap när de skulle springa var det muchos lovely! Vi har druckit öl med vänner, sovit mycket, ..."
"Ensam hemma hela dagen! Vaknade dessutom astidigt så det blev många timmar att förvalta. Har tränat och jobbat och handlat och pysslat hemma och planerat och fixat inför veckan. Har förberett mig inför genomgång av medarbetarundersökning och kommande ..."
"Jag startade året starkt bloggledes, eller hur? Ett inlägg om dan typ. Kände mig på gång. Sen kom jag av mig :p Men även fast jag inte bloggar så händer det saker varje dag ;) Just ikväll är jag ensam hemma. Det händer inte så ofta. J & barnen är sen i ..."