Det här är en unik blogg där det ibland kommer en och ett annat kort som är tagen med min nya systemkamera.Sen innehåller den andra saker med som tex Lite musik tips ibland och trav kan ibland komma med oxå med mera! URL:
http://edxgebilder.blogg.se Atom/RSS:
Atom/RSS Bloggen startade:
januari, 2009 Ort:
Alvesta Proffs/privat:
Privat
"Vissa människor på vissa appar måste vara typ helt dumma i huvudet. Varför kan folk inte bara normala och trevliga? Nä det ska kastas skit direkt dom får chansen. Det är därför det finns så förbannat mycket näthat. - Läs hela inlägget ..."
"Ibland då jag ska sova, så saknar jag dig lite extra. Du är och kommer alltid vara speciell. Jag vill dock inte tänka för mycket och få nå återfall just nu, det blir bara jobbigt. Jag skrev lite mer dig ikväll och du verkade glad och kändes extra kul ..."
"Bara en dag kvar,sen kan man sova ut igen. Så skönt,vart en riktig tung vecka detta. Vart mycket och göra och knappt nå folk. Kvällarna har vart lugna och sköna faktiskt. En del tankar har man haft med. :) - Läs hela inlägget ..."