"Jag har blivit riktigt dålig på att uppdatera här. Har inte riktigt tid eller inspiration just nu. Så nu tänker jag ta en liten bloggpaus! Men bara en liten. Låter bloggen ligga i ett par dagar så får vi se om jag kommer tillbaka bigger, stronger and ..."
"Sitter och myser framför tv:n med en massa godis, popcorn, ananas, cola och familia :) Tänkte bara önska er en fin helg =) För min del blir det mys hos mamma i helgen. Imorgon blir det pulka och friskluft ;) Ha det!"
"Sitter och bygger på min visionboard ikväll. Här ska drömmar gå i uppfyllelse ;) Min visionboard är magisk, jag lovar! Alla borde ha en visionboard, det är min absoluta tro. 2010 är dessutom Mitt år, det känner jag på mig. Jag har alltid trott att nåt ..."