Min egna och ibland ensamma resa mot en bebis, via insemination i Danmark. Och allt, glatt och inte, som händer på vägen. URL:
http://bebisenojag.blogspot.com/ Atom/RSS:
Atom/RSS Bloggen startade:
september, 2008 Ort:
Västerås Proffs/privat:
Privat
"Asså. Hörnu. Det killar lite i livmodern. Känner mig just nu liiite otålig. Vill hoppa över alla punkterna på listan och göra ett försök till att placera Bebisen i magen. Antagligen för att jag känner mig rätt utvilad efter TVÅ fullkomligt normala ..."
"Läste Lindas blogg "Boxare på smällen" och mindes... Detta ska jag handla till min bebis! Hur skönt som helst... Finns även tallrikar och haklappar med bandnamnet. METALLICA FOREVER!!! Rock on, ..."
"Och dumheterna i media fortsätter, som tur är det även denna gång på fri-ordsplats... Man slipper skämmas å redaktionernas vägnar. Nu är det Svd:s Skytte som spottar galla. Nån slags jävla krig mellan familjekonstellationerna är det väl ändå ..."