Blogg om livet som utlandsboende och vardagen som mamma med ADHD och flera barn med bokstavsproblematik. Kreativt, impulsivt med varierande grad av vardagsdramatik. :) URL:
http://witchypooscorner.blogspot.com/ Atom/RSS:
Atom/RSS Bloggen startade:
februari, 2008 Proffs/privat:
Privat
"Tiden jag pratade om tidigare har nu kommit. It's time for the big move! Igår kom flyttgubbarna och packade våra saker och förseglade allt i trälådor som nu väntar på att skeppas över till det stora landet USA. Känns rätt okej, faktiskt. Det är dags nu."
"... att jag har lite svårt för folk som inte kan hajja skämt. Alls. Menar, absolut, de som har asperger's tex har svårt att förstå skämt och de snappar inte upp ironi som vanliga dödliga men där är ju tex alla dessa miljoner smiley-gubbar till hjälp, de ..."