"Har börjat blogga här istället.. så kan man lägga upp filmer utan att lägga ut dom på youtube först..Kommer bara hålla mig på den bloggen i fortsättningsvis ..."
"Det gick bra å jobba och många goa skratt blev det med världens bästa Pia. Älskar att jobba med henne =)Idag åkte vi hem till bästaste svägerskan där fick vi pizza...mmSnart dax för jobb ..."