Vonslyners vi bloggar respeklöst om vår stad och händelser URL:
http://vonslyners.blogg.se/ Atom/RSS:
Atom/RSS Bloggen startade:
juni, 2009 Ort:
Uppsala Proffs/privat:
Privat
"... ah aj men det stora A:t faktiskt, jag har sendrag i min vad, har haft det sen jag vaknade i morse, jag kan inte gå och inte spänna benet, det kan bara hänga och dingla . hur kul är det då? inte kul.ledig idag. (Y) igår var det spel och alkoholkväll med ..."