"..har flyttat in! I lördags kom det en liten bebis. Och idag är vi hemma igen! Sent på fredagkvällen kände jag mig öm i magen men inte mer än så. Vaknade till vid tvåtiden (på natten) och kände att det fortfarande ömmade lite. Efter tre nån gång var jag ..."
"Tjoho, eller nåt... Jag är fortfarande mycket rund om magen. Svettas konstant, det är så det rinner i pannan hela tiden. Idag har jag varit så trött. Låg kvar i sängen till 10.30. Det gick inte att gå upp. Skulle vilja gå och lägga mig nu egentligen."
"Ännu en dag med bara ett barn. Jag försöker njuta av att det bara är Oscar och jag. Vi myser så mycket som möjligt! Idag åker vi till Öppnis här i byn. Sen ska jag försöka rensa lite skräp här hemma. Igår var jag så trött så jag satt bara i soffan och ..."