Mest handlar det här om rottweiler och västgötaspets men ibland lite om annat också.
En "riktig" blogg uppdateras dagligen och handlar om mer eller mindre intressanta saker. Långsambloggen uppdateras efter behag och handlar om mer eller mindre intressanta saker. URL:
http://rottisvatte.wordpress.com/ Atom/RSS:
Atom/RSS Bloggen startade:
januari, 2005 Ort:
Lerkil Proffs/privat:
Privat
"Med arbetarnas sorgsna ”Båd´stat och lagar oss förtrycka vi under skatter dignar ner” till deras mer frejdiga ”Vi skjuter våra generaler och sjunger broderskapets sång”, i ett vagt utklingande från gårdagen, styrde vi hybriden till Ismantorps fornborg."
"Solsken och +5 grader. Bara det att solen inte riktigt trängde igenom, så det var inte särskilt varmt. Hedvigs spår var mattelagt (Eva) ca 300-350m med lunchen på slutet. Liggtid uppskattningsvis mindre än 30 min. Det var en baggis för Hedvig att hitta ..."