Beskrivning:
Jag heter Sandra, kommer ifrån degerfors i värmland. Går sam/ekonomi andra året. jag är en glad person som försöker klara igenom tonåren trots alla kraven och all stress :) Ålder:
33 Ort:
Degerfors
"Jag somnade halv 5 inatt! låg och var spänd och nervös hela natten och väntade på att mina föräldrar skulle komma hem. De hade varit ute i karlskoga och druckit. Jag hatar när mina föräldrar dricker för pappa äter starka tabletter(på … Läs mer ..."
"... vi åt nyss en storslagen middag. nudlar med biffsmak! haha. inte världens godaste, men det går snabbt och är enkelt nu ska vi gå in till farsta centrum och köpa ..."
"Hej alla fina! Jag var nyss på Lilla Världen, en restaurang som ligger 50 meter från våran lägenhet. Var där med mina föräldrar, bröder och deras flickvänner. Det var första gången jag åt där faktiskt! konstigt när jag bor så himla nära. Det … Läs mer ..."