Är en tjej som har en tendens till att alltid säga vad jag tycker vilket lätt kan skapa debatt. Det är viktigt att kunna stå för sina åsikter utan att "vända kappan efter vinden" bara för att man ska passa in. Här kommer ni kunna ta del av mycket kul så varmt Välkomna till en "Brunetts Värld". URL:
http://www.metrobloggen.se/wildberry Atom/RSS:
Atom/RSS Bloggen startade:
januari, 2009 Proffs/privat:
Privat
"Är så j*vla arg att jag kokar snart, inte fan trodde jag att det skulle bli så här. Hoppas verkligen att det löser sig annars vet jag inte hur det kommer att gå. Kanske inte kan gå klart min undersköterske utbildning då..blääää Ha en trevlig ..."
"Ikväll står det laxsoppa på menyn =) brukar aldrig göra fisksoppa med lax i tänkte att det kunde bli riktigt gott faktiskt. Har inget recept däremot som jag använder utan detta blir en "påhittig" soppa må jag säga, men vi kan ju hoppas på att den blir ..."
"Läste nyss på Aftobladet att vi ska få nya pengar. De kommer att komma under 2014 så det är ju ett par år dit. Men det är lite kul ändå, det kommer alltså att finnas en sedel för 200 kr något helt nytt alltså. Ska bli kul har också saknat något ..."