Bara en blogg om mig själv och mitt liv... TRÅKIGT... URL:
http://dubbe.se Atom/RSS:
Atom/RSS Bloggen startade:
januari, 2009 Ort:
Östersund Proffs/privat:
Privat
"Börja med att installera easyPHP (det kan du hitta på http://www.easyphp.org/ .) Verifiera att det fungerar. Installera pear Ladda ner: http://pear.php.net/go-pear.phar Placera filen i php-mappen i easy-php. (C:\Program Files (x86)\EasyPHP-5.3.8.1\php) ..."
"Det har tuffat på under veckan, jag har inte gjort några stordåd alls, men det har hela tiden gått framåt (nästan). Implementationsmässigt var tanken att satsa lite på presentation, en widget samt att visa event och kunna boka biljett. Att skapa en ..."
"Det har varit en konstig vecka, som avslutades med en stor fet påskhelg. Det stora problemet var kanske inte påsken i sig utan att min familj kom hit ifrån östersund och stannade i några dagar. Det gjorde att jag inte riktigt fick allting klart som jag ..."