Jag, F-aren är en 20 årig kille från Skåne som blivit antaget till Civilingenjörsprogrammet Teknisk Fysik på KTH i Stockholm. Programmets beteckning är F, och alltså är jag om två veckor en F-are.
På den här bloggen kommer jag att skriva om hur det är att flytta hemifrån till huvudstaden, och om studentlivet i Stockholm och hur det går ihop med sveriges svårtaste utbildning. URL:
http://www.metrobloggen.se/Faren Atom/RSS:
Atom/RSS Bloggen startade:
augusti, 2009 Proffs/privat:
Privat
"Har den senaste veckan läst på mycket om LCHF-dieten. För de som inte tidigare stött på den så bygger den på att man ska äta väldigt lite kolhydrater ..."
"Satt uppe och pluggade matte till fyra i morse. Integrering. Vaknade sedan vid elva och tog mig till Malmö. Impulsåkte till Köpenhamn för att uppleva skandinaviens huvudstad en sista gång innan jag flyttar norrut. Tåget var självklart försenat en ..."
"Satte klockan på 10:00 i morse för att komme upp och räkna klart matten, men kunde inte hålla mig från att vara uppe till fyra i natt så jag vaknade först vid två. Kokade mig ett par ägg till frukost, … Läs mer ..."