Här har ni en 27-årig Jamtlandstaus som bloggar om det jag tänker på för tillfället och vill vädra åsikter om. Blanda detta med mina 2 söner, den blivande och en del löpning och skidåkning.... Kanske också nån vinare och livets goda får omnämnas....
Kom in vettja... URL:
http://hemmafrularsson.blogg.se Atom/RSS:
Atom/RSS Bloggen startade:
oktober, 2008 Ort:
Krokom Proffs/privat:
Privat
"Alla vänner och bekanta. Hoppas ni får en fin och god jul allihopa. Här väntas Jossan in, som kommer vilken timme som helst. Jag ska ta en tur till gymmet i väntan på henne och grabbarna ska ut i snön och mysa. GOOOD JUUUL i Sverige, Canarieholmarna ..."