"Nu var det ett tag sedan jag bloggade sist. Ber om ursäkt till mina tre besökare och lovar att bli bättre! Mitten på april idag, och en del snö ligger fortfarande kvar på backen. I lördags spelade mitt lag match i nollgrader och blötsnö. Tappade känseln ..."
"Så underbart att vara ledig i det här fina vädret! Jag och Åsa tog en tvåtimmars promenad med vovven Nero idag. Galet härligt! När jag kom hem gjorde jag mig en kopp kaffe, tog med mig en bok och satte mig ute i solen på baksidan av huset. Man verkligen ..."