Vimmerbytjej som skriver om det mesta, men mest bara för att skriva av mig lite.. URL:
http://metrobloggen.se/emeliewe Atom/RSS:
Atom/RSS Bloggen startade:
februari, 2009 Ort:
Vimmerby Proffs/privat:
Privat
"Nu är det bara 8 dagar kvar till BF och jag/vi längtar nått fruktansvärt. Minsta lilla får mig att bara hoppas och hoppas, och direkt så lugnar det ner sig (blir snart galen). Jag kan inte tänka på annat än … Läs mer ..."
"Det blev ingen uppdatering med bilder igår för jag somnade Fixar det idag ist. Nu har jag tvätt i maskinen, jag har dammat och ska snart dammsuga också.. vart kommer min energi ifrån? Kanske ska ge mig ut och skotta … Läs mer ..."
"Nu är det färdig tvättat för idag och även färdig städat och äntligen har jag fått ut alla saker till garaget. Känns som att jag bara gjort en massa nytta idag Just ja, jag har bakat korintkakor också.. MUMS! Inte … Läs mer ..."