Beskrivning:
hej!
jag heter Emilie och jag är 14 år.
Jag går i 8an och pluggar då ganska mycket, är med kompisar, spelar fotboll.
den jag älskar så helvetes mycket är elin eklund, mitt allt.
jag heter då Emilie och jag är 14 år gammal.
jag bloggar för att mina kompisar gjorde det så jag hakade på.
på min blogg så skriver jag om min vardag, och jag är mig själv och spelar inte någon annan?
min bästavän är elin eklund, gumman.jag älskar dig,
puss URL:
http://emiliejjonsson.blogg.se Atom/RSS:
Atom/RSS Bloggen startade:
juli, 2009 Ort:
Bergsviken Proffs/privat:
Proffs
"Tro det eller ej, jag tog mig upp imorse!!!! (Är nog tackvare att jag höll på att kissa på mig).. Det var så grymt jävla roligt att träffa klassen igen och ack vad jag har skrattat idag. Dels åt mig själv men åt allihopa. Blev lunch på Thai Garden med ..."
"Tänkte bara smyga in här nästan mitt i natten för att säga godnatt! Ska upp sju imorgon och vi lär väl se hur det slutar. Jag tror på pannkaka! Aja, nattlers ..."