"Tjenis Tjenis! Ja vart ska man börja, hade inget roligare för mej just nu så tänkte att jag skulle skriva lite! Imorgon är det 2 månader sen jag "bloggade" senast. Ja vad har hänt det här senaste månader inte allt för mycket, men några roliga stuffs ..."
"Nu har min datorn snart gått i graven tror jag! den är bombad med nya virus! stackars liten, hehe. Det bara ploppar upp nya fönster hela tiden och skit! men men säkert matilda som har pajjat den va inte så innan hon använde den iallafall!. Snart ska jag ..."
"Asså shit! Nu har jag suttit här vid datorn sen MIDDAG och har inte gjort ett skit! tiden går så himla snabbt, Undra om man ska hitta på något t.ex. åka till Emil och kolla på en film. Men Emil värkar aldrig få ner en film så det blir väl inte av det ..."