"Jag vet jag måste göra min grej, spelar ingen roll vad folk säger mig. Det är nu eller aldrig, det är allt på ett kort.Att det är nu eller aldrig gör steget för stort.Det ser ut som jag får vänta för evigt för att få nånting gjort.När ska jag leva mitt ..."
"Har haft en fantastisk helg, ett bra slut på 2012. Filmkväll med Matthias och Lina i fredags, så trots misslyckade planer blev den himla bra ändå, och under lördagskvällen var mamma här och myste med Leon medans jag spöade Fredric i ..."
"Idag är jag så jävla arg och besviken att jag bara känner att jag orkar inte mer, jag vet verkligen inte vad jag ska göra. Vill bara iväg, men nu äntligen kan jag iallafall börja räkna ner. Vid den här tiden om 19 dagar befinner jag mig i Vännäs.Tanken ..."