Så, vad händer när man passerat tjugo och vill börja plugga?
När man redan levt ett halvt liv som vuxen och nu skall försöka sig på att bli ungdom och student igen? Vad händer när man flyttar från sitt liv, sin pojkvän och sin vänner? Vad tar man sig till? Det är därför jag bloggar, för att reda ut mina tankar om ensamhet, nya vänner, saknad, fest och alkohol samt allt annat som kommer med studentlivet. URL:
http://jottis.blogg.se/ Atom/RSS:
Atom/RSS Bloggen startade:
december, 2011 Proffs/privat:
Privat
"Idag beställer jag min egna skylt.Min egen namnskylt. Min skylt som säger att jag är en sjuksköterska. eftersom om jag gör det och nämner det här... så får jag visst den gratis.Det är ju inte dumt eller hur??! -j - Läs hela inlägget ..."
"För att bra någon som faktiskt sökt till melodifestivalen (!) är jag sorgligt ointresserad av spektaklet. Kanske för att på min tid (jaså, jag är gammal nog att säga så) så var det en enda kväll som hela Sverige satt bänkad. En magisk kväll för Sveriges ..."
"Trötthet. Troligtvis det bästa ordet för att beskriva Jottis. Ett knippe nerver av trötthet. Sista terminen på SSK-programmet är ingen barnlek. Uppenbarligen var det den här terminen alla talade om när det påpekade att universitetsstudier var tufft. Det ..."