Det handlar om familjen och vad vi gör, upplever och tycker. URL:
http://blogg.bjorkhill.se Atom/RSS:
Atom/RSS Bloggen startade:
juni, 2005 Ort:
Märsta Proffs/privat:
Privat
"… och just denna gången kan rapporteras att Rebecka kräktes sin första kräk idag vid middagstid. Vi hör en åskådare till dramat berätta vad som hände: Ja, det gick rätt så odramatiskt till. Hon satt i gungstolen och såg nöjd ut när helt plötsligt det ..."
"I morgon är det andra dagens spel och jag har fått en inbjudan att spela efter några återbud. Kategori-KM och kvalet till stora KM gick hyfsat till en början men sen sämre och sämre. 45-48-50 på de tre respektive niohålsslingorna är inte så bra. Målet ..."
"Det tog inte mer än fyra veckor innan frågan kom: “Pappa, gillar du mig eller Rebecka bäst?” Naturligtvis svarade jag att jag gillade dem precis lika mycket. Ojuste att ställa mig mot väggen på det där ..."