Denna blogg handlar om mobbing, utanförskap och hur det är att ta sig vidare. Jag vill nå ut till samhället med mina berättelser för att göra en ändring här i världen. Mobbingen MÅSTE stoppas! Är ni med mig på min resa? :) URL:
http://tankaravfia.blogg.se Atom/RSS:
Atom/RSS Bloggen startade:
januari, 2012 Ort:
Stockholm Proffs/privat:
Privat
"Ibland undrar man hur man tagit sig igenom saker i livet. Varje gång ens värld vänds upp och ned så känns det som den värsta katastrofen någonsin. Man har liksom aldrig mått sämre och tänker att man aldrig kommer bli lycklig igen..’men man har fel varje ..."
"Ja, vart var jag nu? Jo att jag har levt i förnekelse under ca 2 års tid. Min hjärna har inte velat acceptera verkligheten riktigt men det har kommit ikapp och tillslut måste man se för vad man är, oavsett hur man är. Jag har varit hos läkare minst en ..."
"Ibland gäller det bara att acceptera sig själv. Acceptera att man är som man är även om man önskade något annat, vilket är väldigt svårt. Man vill liksom vara *normal* och som alla andra, men vem säger vad normal är? är det att inte känna något alls och ..."