Blogg som handlar om olika saker. Framför allt min vardag, men kan innehålla annat också! URL:
http://matheau.blogg.se Atom/RSS:
Atom/RSS Bloggen startade:
december, 2009 Ort:
Dals Långed Proffs/privat:
Privat
"Nu har jag fixat mig en ny blogg igen. Förstod ingenting av den förra. Tyckte bara den var krånlig att fatta. Iofs var den finare med designen å det där men .. Nej..Så jag är tillbaka. Kul va? Hehe... Kollar på Resident Evil 3 nu. Helt ensam. Tobias har ..."
"Herregud. Månader sen jag skrev i bloggen. Ikväll ska vi se på Ryktet går. Hoppas den är bra! Såg silent hill igår för 4e gången kanske. Fick en sån obehaglig känsla när jag såg den, och ville stänga av flera gånger. Usch. Sen skulle vi på pubkväll, men ..."