Beskrivning:
Hej ! Jag heter Anton Carlsson och älskar Tamagotchi ! Jag är 10 år och bloggar om just Tamagotchi ! Besök gjärna den regelbundet för att ta del av koder, tips, hjälp, webb-TV och mycket annat ! Ses !
Anton C, Redaktör för v5tama.bloggsida.se
Min sida är till er där hema som har det mycket tråkit ! Men här kommer stämmninhen !! :D URL:
http://tdcwebben.bloggsida.se Atom/RSS:
Atom/RSS Bloggen startade:
januari, 2009 Ort:
Rudsgården Proffs/privat:
Privat
"Citerat från: www.metrobloggen.se/esc Melodifestivalens Webjoker, del 3 OK, då kör jag vidare med bidragen G-H. Bidrag 050: Oj, för dålig ljudkvalité… Men låten är det inget fel på… Synd på inspelningen… Bidrag 051: Synthigt igen, men inte så bra. Ingen ..."
"Citerat från: www.metrobloggen.se/esc Melodifestivalens Webjoker, bidrag 001-023 Självklart ska jag gå igenom alla 180 bidragen före Onsdag, då 80 plockas bort. Här tänkte jag gå igenom vad jag tycker om bidragen. Alla låtar kan man lyssna på via SVT´s ..."