Beskrivning:
En 16-årig figur som precis har börjat första året på författarlinjen på Täby Enskilda Gymnasium. Har precis flyttat hemifrån och jag lever för musiken. That's pretty much me.
I den här bloggen skriver jag om hur det är att som 16 - åring flytta 50 mil hemifrån. Från en liten ort med ca 3000 invånare till en av Stockholms förorter. Jag skriver helt enkelt om min vardag och allt runt omkring. My life - helt enkelt. ;) URL:
http://linahenriksson.blogg.se Atom/RSS:
Atom/RSS Bloggen startade:
januari, 2008 Ort:
Täby Proffs/privat:
Privat
""Om man är en fisk som vill flyga, då simmar man skitfort mot ytan och hoppar! Sen vecklar man ut sina vingar och bah 'men hey, jag är ju en flygfisk!'"Ett sms klockan 6 på morgonen och helt plötsligt kändes allting faktiskt lite ..."
"Har lite smått livskris idag. Funderar på framtiden och konstaterar att jag verkligen inte har en aning om vad jag vill göra med mitt liv. Satt i soffan och tänkte att "nej, jag är inte en sån där person som är extraordinär". Jag kommer med största ..."
"Har haft en jättebra start på den här födelsedagen! Började med mysmorgon och frukost i tv-soffan med Simon och sen har jag läst massa och nu blir det snart baka tårta och liknande tills ikväll då farfar ska komma på födelsedagsfika! :)En väldigt ..."