Beskrivning:
Höstern 2003 flyttade jag till London för postgraduate-studier, hittade jobb och sen blev jag kvar. Jag bor med min engelska pojkvän i sydvästra London. För tillfället befinner vi oss i processen att köpa hus/lägenhet och det är minsann inte det enklaste i det här landet. Man måste ha tålamod och det är något som jag inte har alltför mycket av, jag vill att allt ska hända nu:-)
Jag älskar att skriva och jag älskar att läsa andras bloggar. Här berättar jag om mitt liv i London URL:
http://finlandssvenskilondon.blogspot.com/ Atom/RSS:
Atom/RSS Bloggen startade:
januari, 2009 Proffs/privat:
Privat
"Pust och flämt, nu har årets första riktiga värmebölja anlänt. I dag skulle det bli 27 grader i skuggan och över 30 de kommande tre dagarna. Trots det så har jag fått riktigt mycket gjort i dag ... man brukar få det när man vaknar tidigt Jag började ..."
"Hej på er! Hoppas ni haft en trevlig vecka hittills. Jag förbereder mig mentalt inför värmeböljan som kommer att börja i morgon, först med behagliga 23 grader och sedan upp till 29 i en vecka. De första dagarna tycker man det är skönt efter att ha ..."
"Hej på er! Hi, det känns som om hösten har återvänt Det är i alla fall grönt och löven på de flesta träd är utslagna, men jobbigt att inte kunna lägga undan de vadderade jackorna än. I fredags besökte jag årets upplaga av Ceramic Art London med över 120 ..."