här skriver jag om mitt liv, om mina tankar kring min mammas bortgång, om mitt liv, allt från de allra mista sakerna till de största. Skriver om det som kommer upp i min hjärna och det ni läser på min blogg, det är jag. URL:
http://minegenbergochdalbana.blogg.se Atom/RSS:
Atom/RSS Bloggen startade:
juni, 2009 Ort:
Skellefteå Proffs/privat:
Privat
"Om en timma kommer sambo hem och pappa kommer förbi på middag. Morotssoppa med kräftost i och ett gott bröd till det, kan det bli mer höstigt än så?Kommit på lite mer julklappar, vad kul det är. Att ge till andra. Men man kanske ska börja fundera över ..."
"Skriver uppsats, söker julklappar, planerar renovering, äter lunch, skriver handlingslista för lördagens ikeatur med pappa. Och vaggar min nya lilla bebis i min famn då och då.Vilken underbar ..."