Beskrivning:
hej jag heter frida och bor i lerum, jag börja blogga detta 2009. jag tycker de är roligt med blogg att få skriva vad man tycker och vad som är sig engen vardag med shopping och annat! för mer info kontakta mig :)
jag skriver om min vardag tips, shopping och annat, innebandy som är mitt största intrese inom sporten :) URL:
http://fridagreen.blogg.se Atom/RSS:
Atom/RSS Bloggen startade:
april, 2009 Ort:
Lerum Proffs/privat:
Privat
"... heeejhejhejhej! Så var helgen redan över, de är helt sjukt var den kan vara borta snabbt! Som ni vet så har jag spelat match hela helgen! Det gick väldigt bra i början måste jag säga, vann gruppen 3-0, 3-0, 4-1 om jag minns rätt. Men idag börja ..."
"Godkväll får man nog ta och säga nu! En lång dag har de varit! Sluta någon gång efter 4 idag så hann bara hem och trycka i mig maten innan jag skulle åka och träna! Var en helt okej träning från min sida, men på torsdag måste den bli betydligt bättre!"
"Helluuu! Nu är de andra gången jag skriver om inlägget, datorn är inte min vänn idag! Jag har varit så uttråkad idag! i för sig så sluta jag vid halv 5 så borde ju vara trött. Men jag blir så rastlös de dagarna jag inte har träning, jag tränar ju rätt ..."