BuffYx.. det gäller allt! Det finns Nostalgi Javisst, ICKE, foto, glädje, kritik, klapp på axeln, undran, konfundersamhet och mångsidighet.. Give it a shot... URL:
http://www.metrobloggen.se/buffyx Atom/RSS:
Atom/RSS Bloggen startade:
januari, 2009 Proffs/privat:
Privat
"Det var det jag sa direkt jag hörde Eric Saades låt i melodifestivalen att den där har jag hört förr! Hade svårt att hitta exakt rätt vad låten hette men var helt rätt ute.. Illa illa.. Tycker att originalet från 1984 är bättre än lilla hoppjerkan ..."
"Jag skrev ju för ett tag sen ett inlägg då jag tog upp om eventuellt Victorias förstfödda skulle få down syndrom och att vad det skulle göra för alla de med down. Öka förståelsen och ta bort den till viss del okunskap som finns bland sk vanligt folk."
"Nu är kanske inte strippen det bästa jag läst direkt men den tar faktiskt upp något som är frågan hur det kommer ställa sej om det skulle bli så. Tänk om nu Victoria och Daniels förstfödda skulle få ett handikapp som tex Down Syndrom och deras andra är ..."