Beskrivning:
Tidigare Kramforsbo som så sakta börjar att lära känna Umeå med tidens gång... Totalvägrade att blogga till en början, men fastnade i träsket ändå till sist.
"... http://www.aftonbladet.se/vss/nyheter/story/0,2789,1138629,00.html Jag ska sluta med vatten på flaska, i alla dess former. Det har mer eller mindre alltid varit viktigt för mig att dra mitt strå i stacken, och det finns många sätt att vara droppen i ..."
"Jag tycker väl mest att det här var ett allmänt roligt inlägg att få läsa . Jag är också vänterhänt, jag upplever också de små frustrationerna i vardagen, om än jag faktiskt har anpassat mig en hel del och har mycket av min känsla även i högerhanden."