skriver mest om min vardag, lägger in musik (som är en livsviktig del i mitt liv) ibland som faller mig i smaken. URL:
http://josefinelarssoon.blogg.se Atom/RSS:
Atom/RSS Bloggen startade:
augusti, 2008 Ort:
Härnösand Proffs/privat:
Privat
"... sitter vid tvn just nu, tittade på bb, Katerina åkte ut. men det skit man väl i!Då börjar det en ny vecka snart! Känner att vardagen börjar rulla på bra, imorgon ska jag på med.utb. vart, har jag ingen aning om.. men det löser sig väl. Har fått ett ..."
"Godmorgon! Vaknade typ halv nio idag, jobbet ringde och ville att jag skulle jobba nån timme nu på eftermiddagen, 13.30-16.00. Har hunnit ut till pappa fram och tillbaka en sväng också så Keela fick springa av sig lite sen någon dag ska jag försöka se ..."
"... segt med uppdatering här ser jag.. haha. Just nu ligger jag iallafall och kikar på gårdagens big brother och petar näsan. Skulle vilja dammsuga men har inga påsar och sånt kan jag inte köpa, modell på dammsugare och allt,nej det skulle inte sluta bra."