Bloggar om allt. Just nu befinner jag mig i London kvarteren. Blir förmodligen kvar här ett år. Häng med :) URL:
http://hooa.blogg.se Atom/RSS:
Atom/RSS Bloggen startade:
januari, 2008 Ort:
Spekeröd Proffs/privat:
Privat
"Idag känner jag mig stolt över mig själv. Fick tillbaka min tenta som jag skrev för två veckor sedan. Det är alltid lika nervöst att stå i den där kön inne i J-huset på skolan innan och vänta. Vänta på sitt resultat.... Tankarna snurrar och oftast ..."
"I morgon tar jag flyget hem. Efter 10 månader i Sundsvall kommer jag spendera sommaren hemma på västkusten. Känner både separationsångest och glädje. Men en sak är säker. Om sommaren går lika fort som det här året så får jag verkligen njuta av vara ..."