Beskrivning:
JAG ÄR BÄST? Nej men, jag är som en vanlig 19 årig tjej som bor i helsingborg, fast INTE. Jag är speciell och ibland kan det betyda något dåligt jag är störd? haha SKOJA :D Jag skriver om mina dagar, om mitt liv med min pojkvän vänner hund och min älskade familj. JAG ÄLSKAR bilder så min blogg är fylld med det dygnet runt. Hoppas ni gillar !
"... bara gud vet hur gamla dessa bilder dessa är. men jag ska bokstavligen få upp alla mina dagar hahah annars är min hjärna inte med så deal with it - Läs hela inlägget ..."
"... älskar o va fotograf med hela mitt hjärta. min pappa är världens sötaste som köper småsaker på loppis till mig " den e svart abber " HAHAH livet. - Läs hela inlägget ..."