Beskrivning:
Trots mitt lite kufiska namn så är jag Svensk av födsel och ohejdad vana. 62 år med åsiten att tanken och ordet är fritt. Jobbat som fritidsledare och innom skolan största delen av livet. Sysslat med idrott på alla nivåer många år. Skapar, skriver och har civilkurage att våga ha en åsikt, även om den ibland kan vara obekväm för andra. Tror på att humor och skratt fölänger livet.
De styrande i Sverige börjar inse att loppet är kört!
Patetiskt av statsministern att köra med.. "skrämmaväljarnamedsossetaktiken" när opinionsasiffrorna dalar och man inser att loppet är kört och att man lekt klart vid makten. Väljarna säger sitt efter deras katastrofala politik. Inget annat. Det är dom själva som bäddat för siffrorna. URL:
http://http://blogg.passagen.se/brostugan/entry/statsministern_beklagar_opinionssiffrorna Bloggen startade:
januari, 2009 Proffs/privat:
Privat