Jag heter Eleonor Ihse och bor i skitstaden kalmar, jag bloggar om allt i min vardag och runt omkring mig. URL:
http://blondiiiees.blogg.se/ Atom/RSS:
Atom/RSS Bloggen startade:
september, 2009 Ort:
Berga Proffs/privat:
Proffs
"... med min underbar vän louise !Hon och jag trampade omkring i kalmar och snackade osv.. vi slutade på baronen och lata som vi är orkade vi inte cykla tebaka. hehe så pappa fick komma och hämta oss (a) fett soft. Nu ska jag grilla med mammi och pappi ..."
"... tar den senare ikväll när jag kommer hem. åhh älska vädrt som är just nu, kanske lite för blåsigt men det är ju iallafall sol ! awesome. Dagens planer är att jag ska träffa världens bästa louise adolfsson ! hihi inte träffat henne sen i fredags. Får se ..."