Som ordförande i en politisk nämnd på Gotland skriver jag om mina erfarenheter. URL:
http://blog.wramner.se/ Atom/RSS:
Atom/RSS Bloggen startade:
november, 2009 Ort:
Visby Proffs/privat:
Privat
"Slite marknad innebär karuseller, kokosbollar och mycket folk som samlas och säljer och köper, men framför allt träffas. Eftersom det snart är val hölls det politisk debatt på scenen. Anna Hrdlicka brättade om hur vi vill utveckla Slite. Egentligen vill ..."
"I många år har det diskuteras ifall Visby ska få en ny ishall. Ungefär lika länge har det diskuterats ifall Gotland ska få en ny simhall eller badhus. Idrotten är väldigt viktig för Gotland. Den ger bättre hälsa till gotlänningarna. Den ger bra ..."
"I tisdags öppnade valstugorna på Öster. 9 september är det val. Nu är vi inne i slutspurten som ska ge Gotland ett bättre styre, som ska ge Gotland ordning och reda. Med koll på ekonomin kan man planera långsiktigt och förbättra Gotland för alla. Med ..."