En blogg om mitt fantastiska liv som ung mamma och blivande frisör. URL:
http://ahmandah.blogg.se Atom/RSS:
Atom/RSS Bloggen startade:
juli, 2009 Proffs/privat:
Privat
"Skönt att känna att solen värmer... Nu önskar jag bara att man kunde lägga sig vid vattner och sola.. få lite färg : ) Biljetterna till September på söndag är iaf bokade nu. Ska bli great : ) Hoppas att vädret håller i sig under helgen också, need it."
"Vart är solen när man behöver den? Regn och mulet... typiskt. Å andra sidan gör de väl kanske inte så mycket när jag bara ska stå i salongen och jobba. Idag var jag & Milliam med i VF också, roligt roligt men gud vad hemskt det är att se bilder på sig ..."