Beskrivning:
Jag heter Christian Brams. Jag är minst sagt förtjust i Aquascaping och gröna undervattensträdgårdar. Jag har för tillfället igång 4 st växtakvarium hemma + 1 hos tjejjen.
Jag jobbar på zookompaniet i Gamlestaden, gbg. Jag jobbar för att vui ska bli sveriges främsta butik när det gäller växter och tillbehör till växtakvarium. Ålder:
45 E-post:
brams.christian@gmail.com
"Hej Jag har ju som ni kanske märkt legat lite lågt här det senaste. Det bror inte på att det inte hänt nått, tvärt om. Det finns hur mycket som helst att berätta om. Men, Från och med imorgon, den 1:a September 2011 kommer jag att blogga på ..."
"Jag har legat lite lågt med bloggen det senaste med mening. Dels så har jag haft en jäkla massa annat för mig. Jag har haft mycket på jobbet och jag har varit ute och rest en del. Jag har samlat på mig en hel del bloggvänligt material som jag tänkte jag ..."
"En liten bild på karen från idag. Det vänstra tuffar på ganska bra. Jag har sett tendenser till lite Stanghorn men det är nog ingen fara. Jag tror att det har med ammoniumspiken som kommer från soilen att göra. Det kommer, om jag har rätt att försvinna ..."