Beskrivning:
Om mig: Hej ! Vi går mot ett nytt decennium och min vinjettbild behöver förnyas, en bild på mig och vår vovve, Kongo. Som sagt vi går raskt in i en ny era och tro det eller ej, så följer min blogg med mig in i denna tid, hoppas DU också följer mig och läser om mina tankar och upplevelser. Mitt enkla liv som kretsar kring mitt jobb på skyltfabriken och livet med min familj, vår släkt och våra gemensamma vänner och bekanta. Men också om vad som timaade en gång tillbaka i tiden, om uppväxten i Mårtensboda, mina tidigare jobb och om hur livet tedde sig "på den gamla goda tiden". Jag har länge försökt sluta med bloggandet, men måste medge att det är som ett gift, ja det är helt enkelt beroendeframkallande. Vill ni ta kontakt med mig, men inte skriva kommentarer så skriv som ni brukar till min e-post adress; peter.eklund@jeloin.net
Om mig: Hej ! Vi går mot ett nytt decennium och min vinjettbild behöver förnyas, en bild på mig och vår vovve, Kongo. Som sagt vi går raskt in i en ny era och tro det eller ej, så följer min blogg med mig in i denna tid, hoppas DU också följer mig och läser om mina tankar och upplevelser. Mitt enkla liv som kretsar kring mitt jobb på skyltfabriken och livet med min familj, vår släkt och våra gemensamma vänner och bekanta. Men också om vad som timaade en gång tillbaka i tiden, om uppväxten i Mårtensboda, mina tidigare jobb och om hur livet tedde sig "på den gamla goda tiden". Jag har länge försökt sluta med bloggandet, men måste medge att det är som ett gift, ja det är helt enkelt beroendeframkallande. Vill ni ta kontakt med mig, men inte skriva kommentarer så skriv som ni brukar till min e-post adress; peter.eklund@jeloin.net URL:
http://metrobloggen.se/eklund Atom/RSS:
Atom/RSS Bloggen startade:
september, 2008 Proffs/privat:
Privat