"Att ett barn kan bli så olycklig o rädd för att åka hem. Varför? Att ge barnen skäll är inte okey. Man kan faktiskt PRATA i lugn ton. Att straffa barnen för dåligt uppförande är inte okey. Men att sätta regle? ABSOLUT! 1. Prata med dina barn och ta itu ..."
"Vad händer? Varför denna ångest hos barnen? De vill inte åka hem för de säger att mamma o pappa e dum. Vad händer? Varför denna ångest? Barnen är rädda för att åka hem Och jg stårhandlöst o inte vet vad jag ska göra TIPS fr BUP! Ångest Att känna oro och ..."
"Att kalla ett barn för misslyckad, idiot o du är aldrig välkommen hem igen. Är INTE okey!!! Är inte det kränkande? Jo som faaaan. Ännu ett bevis på att barnet/barnen e kränkt.... Även ett bevis på att föräldern är misslyckad själv o är oduglig som ... - ..."