Bloggportalen.se - Svensk bloggportal - Din guide till den svenska bloggvärlden
Registrera din blogg!
 
  • START
  • OM
  • SÖK
  • GEOGRAFISKT
  • PRESENTERA BLOGG
  • Loggain LOGIN
  • Pinga bloggportalen.se PINGA

Bibbi Blogg

Publiceras av

http://bibbilundstrom.blogg.se

Visa original
Beskrivning: I´M BACK, Jag tänker fan inte ge upp!

[Välj som favorit!]

Bibbi Blogg

Bibbis blogg

Livet i Östersund
URL: http://bibbilundstrom.blogg.se/
Atom/RSS: Atom/RSS
Bloggen startade: januari, 2010
Proffs/privat: Privat
Kategori(er):
Foto och konst > Allmänt och övrigt
Föräldraskap och barn > Aktuella evenemang
Föräldraskap och barn > Allmänt och övrigt
Föräldraskap och barn > Barnlöshet
Föräldraskap och barn > Föräldrar med vuxna barn
Föräldraskap och barn > Graviditet
Föräldraskap och barn > Mammabloggar
Föräldraskap och barn > Pappabloggar
Föräldraskap och barn > Sorg och saknad
Föräldraskap och barn > Spädbarn
Föräldraskap och barn > Tonårsbarn
IT och bloggande > Allmänt och övrigt
IT och bloggande > Bloggande

[Anmäl presentationen som olämplig]

Nypublicerade inlägg från denna blogg

Prata med barnen

URL: http://bibbilundstrom.blogg.se/2019/november/prata-med-barnen.html
BLOGG: Bibbi Blogg - avhttp://bibbilundstrom.blogg.se
PUBLICERAT: 2019-11-13 08:33
"Att ett barn kan bli så olycklig o rädd för att åka hem. Varför? Att ge barnen skäll är inte okey. Man kan faktiskt PRATA i lugn ton. Att straffa barnen för dåligt uppförande är inte okey. Men att sätta regle? ABSOLUT! 1. Prata med dina barn och ta itu ..."

Varför denna ångest?

URL: http://bibbilundstrom.blogg.se/2019/november/varfor-denna-angest.html
BLOGG: Bibbi Blogg - avhttp://bibbilundstrom.blogg.se
PUBLICERAT: 2019-11-12 08:02
"Vad händer? Varför denna ångest hos barnen? De vill inte åka hem för de säger att mamma o pappa e dum. Vad händer? Varför denna ångest? Barnen är rädda för att åka hem Och jg stårhandlöst o inte vet vad jag ska göra TIPS fr BUP! Ångest Att känna oro och ..."

Misslyckad

URL: http://bibbilundstrom.blogg.se/2019/november/misslyckad.html
BLOGG: Bibbi Blogg - avhttp://bibbilundstrom.blogg.se
PUBLICERAT: 2019-11-11 08:52
"Att kalla ett barn för misslyckad, idiot o du är aldrig välkommen hem igen. Är INTE okey!!! Är inte det kränkande? Jo som faaaan. Ännu ett bevis på att barnet/barnen e kränkt.... Även ett bevis på att föräldern är misslyckad själv o är oduglig som ... - ..."


© BLOGGPORTALEN.SE 2026   Om cookies
Powered by Cure Media - Influencer Marketing
 
Sponsored by Bentara - Förlovningsringar