"... gosh, har börjat få massa utväxt igen ;'s hate it!men tur då att man har någon som hjälper en färga håret haha! man måste ju vara fin nu tills valborg, tänker inte gå runt och vara äcklig! dock så hatar jag verkligen när man precis färgat håret.. tycker ..."
"... nu så har jag inte skrivit på ett bra tag tyvärr förlåt för det alla söta underbara människor :(men iaf så har helgen varit jätte bra utan det dåliga som jag inte tänker skriva här på bloggen det får ni prata med mig om ni vill veta det :) men livet kan ..."